Zkoušky vloh

Dne 11.10.2015 jsme měli naši zkouškovou premiéru - vlohy, které pořádal OMS Kladno ve Stehelčevsi.

Počasí nám přálo, sluníčko svítilo a bylo příjemné teplo. Zkoušek se zúčastnilo 14 psů z kategorie velkých, takže nás rozdělili do dvou skupin (1.-7., a 8.-14.). My jsme si vylosovali č. 9, čili jsme šli na řadu jako druzí v naší skupině.

Abych to shrnula, pocity ze zkoušek trochu smíšené. Hledalo se v poměrně nízké řepce, Bella dělala chyby, umí prohledávat pole daleko lépe, během zkoušek  dokonce zaběhla za mě (což je podle naší cvičitelky moje chyba, protože jdu moc rychle a Bella se vrací na terén, který ještě nestihla prohledat). Při výstřelu z flinty, který byl náš premiérový, protože s výstřelem z malé tréninkové pistole se ta rána fakt nedá srovnat, a kdy nám pán doslova vystřelil "za zadkem", že i já jsem nadskočila a chtěla utéct :-), Bella trochu popoběhla, ale naštěstí se hned srovnala a hledala dál.

Ale to, co mě ze zkoušek mrzí nejvíc, bylo vystavení. Na divokou zvěř jsme samozřejmě nikdo nenarazil, takže byla vypouštěná, a to křepelky. Bella už je na ně natolik zvyklá, že je už nevystavuje, navětří je, dojde k nim a v klidu kouká. Takže jsem si řekla: "A je to v pytli!" Rozhodčí naštěstí měli k dispozici i bažanta, tak jsem se zkusila zeptat, zda by bylo možné nám vypustit toho. Pánové se moc nadšeně netvářili, že prý to napřed zkusíme s křepelkama, což dopadlo dle mého očekávání (=blbě), tak naštěstí svolili a bažanta nám dali. ALE! Prý je to chovná slepice a přece ji nenechají napospas "krvelačnému" psovi, takže ptáček zůstal v přepravce! Bella ho sice krásně našla, vystavila, ale jen na malinkou chviličku, protože pak ji prostě ta bedna zmátla...Naštěstí to uznali, ale s nižší známkou z vystavení.

Prošli jsme v 1.ceně, s 210b., ale známka 3 z vystavení mě bude ještě hodně dlouho mrzet, protože pupík vystavuje krásně a dlouho!

Nu což, ale máme to za sebou :-)

Víme, co zlepšit, na co se zaměřit a rok 2016 bude ve znamení podzimních zkoušek a možná i vody :-)